SUMMERVACATION

ALOHA! Jeg har endelig sommerferie, herregud for en fantastisk følelse jeg sitter igjen med nå. Eksamen min gikk bedre enn forventet. Jeg hilste på sensoren mens hun sa “Åh, så fin du er!”, det hjalp faktisk humøret mitt enormt mye akkurat da. Både sensoren og Bjørg smilte forferdelig mye at det roet mye av nervene mine. Jeg gikk ut med en 3, jeg tar det med et smil. Foredraget har egentlig ikke så veldig mye å si, altså om du kan det utenatt eller ikke. Det er innholdet som er fokuset, og derfor skulle jeg ønske jeg hadde jobbet enda mer med innholdet og ikke selve fremføringen. Fordi da hadde jeg fått bedre karakter. De ga meg ros for noen av svarene jeg ga på spørsmålsrunden, haha spørsmålsrunde… Jeg ble faktisk imponert over hva jeg husket og kunne der og da. Så jeg tar denne karakteren med et STORT smil og er klar for å ta meg ferie en god stund, jeg vil si en stor takk til all hjelpen jeg har fått av dere og støtten <3 Dere er fantastiske, mine solstråler!

Forresten, ser noen av dere at jeg har klippet håret? Jeg ba mamma klippe litt mer enn vanlig for at håret mitt skal kunne vokse sammen i lengden og bli tykkere. Jeg er kjempe fornøyd med nytt og friskt hår. Nå er jeg sommerklar!!


Smykket er fra Gullsmed & jumpsuiten er fra Bubbleroom.
 

23 kommentarer

Siste innlegg