SLEEPOVER

Hei flottinger. I går etter Ingvild var ferdig på jobb, og dro til meg tok det ikke lang tid før vi bestemte oss for å gjøre noe spontant igjen. Vi endte opp med å ha overnatting hos Ingvild som var helt toppers. Vilde kom også, men hun skulle ikke sove over. Så det var en skikkelig jentekveld med masse latter og snakk. Ingvild i går var ganske klønete, hun gikk på ting flere ganger som skadet tottelottene hennes. Den siste gangen begynte hun å blø så mye at det etterlot seg blodspor. Kuleste av alt da, etter hun hadde slått foten sa hun “Åååh, neii. Bare jeg ikke begynner å blø så.” Dagen bestemte jeg og Ingvild oss for å lage frokost til de andre kom ned, og det ble så koselig rundt frokostbordet. Husker ikke sist jeg hatt en så koselig frokost før. Jeg har faktisk hatt den perfekte starten på sommerferien, nå gjelder det bare å ikke bli slapp så skal dette bli kjempe bra! 

Ingvild >Datahjarte< var grei og reklamerte litt for BeachIt i går, setter stor pris på det ;pPppP

6 kommentarer

Siste innlegg