CHICY

// Sponset produkt

Hei dere! Jeg fikk tilsendt 2 produkter fra en side jeg har likt i over 1 år nå, Chicy.se, for noen dager siden, den ene har dere allerede sett som var med en solnedgang på. Den er helt nydelig! Elsket at mønstret fortsatte lenger nedover på armene. Så denne hvite tanken med mange mønstre på falt også i smak hos meg. Den er helt perfekt på lengden, mønstret er av silkestoff som jeg digget veldig. Den er onesize, men jeg vil si den egentlige størrelsen på denne toppen er large. Den dekker rumpa mi og litt mer. Dette er den type tanktop jeg hadde kjøpt hvis jeg så den i en butikk, den er drit enkel samtidig som mønstret er spesielt og drit rått. Denne tanken kommer jeg nok til å bruke veldig mye fremover. Ettersom den er hvit passer den til veldig mye, thumbs up for that! Om dere vil, kan jeg ta bilder av antrekket mitt etterpå så dere kan se hvor fet denne tanken faktisk er. Hvem prøver jeg å lure, selvfølgelig skal dere få se hele antrekket senere!!


Direktelink til tanktopen finner du her.
 

12 kommentarer

Siste innlegg