GRADUATION

Hei dere! Jeg har vært på skoleavslutning på skolen i dag, startet 18:00. Det varte ikke så lenge som jeg egentlig håper på, men den tiden det varte var så klart koselig. Nok en gang klarte jeg å drite meg ut for en full sal av mennesker, eller rettere sagt en full kantine med både barn, ungdommer, voksne og gamle mennesker. Vi skulle opp for å hente vitnemålet våres i kontaktgruppene. Kontaktgruppen til Bjørg gikk opp, jeg gikk så klart opp med dem. Plutselig hører jeg læreren si “Og til slutt..” uten å rope opp meg. Derfor ropte jeg etter læreren mens vi stod foran alle disse menneskene og fortalte at jeg ikke hadde blitt ropt opp. Plutselig hører jeg noen si “Madeleine, du er ikke på denne kontaktgruppa… Du er på Gudrun sin.” Eneste jeg klarte å si mens jeg stod der oppe var “Er jeg dum?” mens jeg bare kjente hele meg oset av varme og rødhet. Så der setter jeg meg ned i all walk of shame. Da det endelig blir min tur til å hente vitnemålet mitt av kontaktlæreren min hører jeg flere fra publikumet le. Jeg måtte le selv mens jeg krøp meg sammen ban vitnemålet mitt. Ironiske er at før det startet sa jeg “typisk om jeg tryner når jeg skal hente vitnemålet mitt”. Nei da, jeg tryner ikke, jeg bare driter meg fullstendig ut :-)))) Morsomt var det uansett, og enda godt det bare ikke var jeg som fikk en god latter! Takk og lov for at jeg ikke skal tilbake der nå, hahaha. Godt å endelig være ferdig!

Jeg skulle gjerne tatt antrekksbilder av det jeg hadde på meg i dag, men tingen er at jeg hadde ingen til å ta disse bildene av meg. Og jeg foretrekker helst når jeg skal ta antrekksbilder å da la andre ta dem. Så jeg beklager virkelig!!!!! Kan godt ta noen bilder av antrekket i morgen som da blir bedre om det ønskes. Også må jeg bare takke for alle de flotte kommentarene jeg fikk på forrige innlegg, dere er så skjønne.


Toppen er fra SheInside og skjørtet er fra Cubus.

3 kommentarer
    1. Du er virkelig helt utrolig pen! Elsker smilet ditt, fortjener all ros du kan få! nydelig jente med herlig personlighet 🙂

    2. Haha, skulle likt å se den vitnemålsutdelingen! Godt du ikke tar deg selv så høytidelig og kan le av det i etterkant 😀 Elsker bloggen din, superinspirerende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg