UFLAKS TIL TUSEN

Hei dere. Som dere sikkert har fått riktig inntrykk av er vi en familie som har utrolig mye uflaks til tider. Denne hendelsen som skjedde nå i dag er den mest uflaksen vi har opplevd. Vi måtte stå opp 07:00, fordi v fikk beskjed om at noen fra Get skulle ordne tvsignal på tven til Caroline og meg. Tiden går og klokken nærmer seg 09:00 uten at noen har dukket opp. Jeg ringer derfor Get og spør hva som skjer, og svaret jeg får tolket jeg som at de hadde glemt det. Så dette var den irriterende starten på dagen. Rundt 09:15 ringer pappa meg og er veldig stresset av seg hører jeg. Han ber meg løpe til kjøkkenet og se på Apollo bestillingen vår, ettersom vi skal til Kreta 22.juni. Jeg spør hva som har skjedd og pappa sier “Apollo ringte meg nå nettopp og sa vi skulle sittet på flyet til Kreta nå, og lurte derfor på hvor vi er blitt av”. Jeg bare kjente hele kroppen min var i dette moduset “Å nei………………..” Pappa ba meg se på datoen på bestillingen og der stod det avreise 20.06.13. HVOR TYPISK ER IKKE DET?! Jeg synes såå synd på pappa ettersom det egentlig ligger mest skyld på han at han har tatt feil av datoene, men altså det er snakk om vår familie. Selvfølgelig måtte det skje noe slikt. Vi får dratt med et annet fly til lørdag den 22.juni, vi hadde betalt ekstra for å få bedre service på flyet, og ettersom dette er et annet fly er disse pengene svidd av. Toppen av kaka er at vi må ut med 10.000 kr til sammen, fordi vi ikke dro i dag. Det er det kjipeste av alt synes jeg. Men men, det blir Kreta på oss likevel så det er hvert fall noe positivt i tankene her!


Ett bilde av meg & sis fra 2011 da vi var på familieferie i Tyrkia.

16 kommentarer

Siste innlegg