LØRDAG ER DE TIL SALGS

Hei dere! Vi i BeachIt har hatt noen uheldige problemer med det nye designet våres. Dette beklager vi fryktelig mye for! Men gladnyheten er at om vi får ordnet det nye designet eller ikke, så er singlettene ute på nettbutikken BeachItClothing på lørdag. Dette betyr altså hvis det nye designet enda ikke er ordnet hopper vi tilbake til det gamle til vi får ordnet det nye. Det er så pass mange som vil kjøpe disse singlettene at vi heller da gjør det på denne måten, så hold av lørdagen til å handle på BeachIt, vi har 8 forskjellige singletter som da betyr at det ikke er mange av en. Derfor er det førstemann til mølla. Singlettene vil jeg selv si er en av de beste tingene vi har produsert, stoffet er stretchy & lommene er perfekte. Jeg virkelig elsker dem. Men mine favoritter er helt klart tiedye & aztec singlettene.

Solbrillene på bildene under er fra BeachIt som du også kan få kjøpt på nettbutikken våres som vil være i orden til lørdag. Didrik har tatt med seg produkter til Bergen for å kunne sende derfra mens jeg har tatt meg ferie i 2 uker.


8 kommentarer
    1. Hei! Husker for en tid tilbake da du la ut skisser av beachit longboard. Hva skjedde med dem? Skal de ikke produseres?:( Har såå lyst på ett!

    2. Har akkurat bestilt noen klær, og jeg gleder meg veldig til å få disse tingene hjem. Men jeg lurer på hvor lang tid det tar før de kommer? Bloggen din er super bra!

    3. Håper snart pakken min også kommer:) Kunne du vere så snill Madeleine og svare på mailen min/eventuelt spørre Didrik når varen min kommer? Jeg er hun som betalte uten å bestille via nettbank. – Martine

    4. Hei madde! Kan du værsåsnill å legge ut et inlegg om hvordan du fikk så flat,stram og fin mage? Om mageøvelser osv? Er høy ønsket hos mange av leserne dine, tror jeg! + meg da! 🙂

    5. camilla børresen: Hei du!! Jeg gjør ingenting for denne magen.. Jeg skulle ønske jeg faktisk trene mer mage osv, men jeg gjør det dessverre ikke 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg