BEACHTIME

BOYAA! Da har jeg og Caroline dratt tilbake på hotellet etter en dag på stranden. Utrolig deilig å bare slappe av! Vi hadde lunsj på hotellet rundt 11 tiden, jeg fikk sjokk over hvor stort utvalget var. Eneste jeg ikke er fornøyd med og ingen av de andre heller, er at vi bestite med alt inklusivt og tåpeligste er at det er klokkeslett på når vi kan hente ting. Tar jeg riktig nå så har vi kun mulighet i frokosttiden, lunsjtiden og på middagstiden. Ellers er det stengt og vi må kjøpe selv. Men men, må vi så må vi. Gleder meg til å se hva slags mat vi kan velge mellom til middagen. En siste ting: Jeg er på ferie så jeg håper derfor dere forstår at jeg ikke svarer like kjapt på alle mail jeg får. nettet her er dårlig, noe det egentlig ikke skulle. Har ikke nett på mobilen en gang og jeg er nesten avhengig av det, haha…

Tanken jeg har på meg på bildene er laget av en bloggleser. Den er utrooolig rå og jeg bare elsker den. Hun lager mange slike singletter og hun er kjempe flink. Så jeg ville mer enn gjerne si jatakk til denne fete singletten som er laget av Madeleine Lohne >Crescent<.

23 kommentarer

Siste innlegg