GREAT DAY

Hallo. – Forrige innlegg hvor jeg skrev om russerne på dette hotellet må dere roe dere ned med, jeg snakket kun om de som er på dette hotellet. Blir jo nesten teit å bli sur/ irritert på meg når det er dette vi opplever på hotellet, de eier ikke folkeskikk eller høffelighet. Jeg mener ingenting vondt med andre russere og hallooo, rassist? Nå må dere gi dere. Og når dere til og med kommenterer flere ganger med forskjellige navn når ip adressen er den samme ser jeg ikke på dette som noe annet enn underholdende. I natt så jeg og Caroline på noen episoder av The Carrie Diaries, jeg har gått glipp av så mange episoder hjemme så det passet meg perfekt. Har kun 2 episoder igjen å se nå  i kveld så er jeg ferdig med de som har gått på TV2, jeg virkelig elsker å se på det. Anna er så utrolig vakker og drit kult å tenke på hvor mye hun har opplevd allerede nå. Jeg merker endelig at jeg begynner å bli brun etter å ha fått skille, godt å være sommerbrun igjen. Det er godt å tenke på at jeg fremdeles har god tid på å bli brun, men da har jeg også god tid på å bli solbrent. Siden sist har jeg lært at jeg ikke skal smøre med med gulrot-solkremen med faktor 6. Så nå kjører jeg på med faktor 30 & 20.

23 kommentarer

Siste innlegg