JUNKYARD SALE

// Reklame

ALOHA. Selv om jeg er i Kreta for øyeblikket holder jeg meg oppdatert på Junkyard sine sider. De har nå sommersalg på streetwear med 40% avslag på de produktene du handler under denne kategorien. Jeg synes det er ganske deilig nå at det kommer sommersalg, og jeg krysser fingrene for at det kommer et større etter ferien, eller tidligere. Jeg sier det igjen, Junkyard får inn nyheter så og si hver eneste dag, så ta deg en titt innom og kjøp deg en godbit nå som det er salg. Dere får ha en strålende kveld videre, uansett hvor dere befinner dere i verden for øyeblikket. Nå er det nemlig på tide å se ferdig 2 episoder av The Carrie Diaries, løøøøw it.

Trykk på bilde for å komme til salget!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg