THE CITY + BEACHIT COMPETITION

Hei dere! Nå har vi kommet hjem fra en tur i byen. Det var så mange gater å velge mellom at jeg nesten ble litt redd. Vi fant et helt fantastisk sted å spise, resturanten var rett ovenfor en liten klippe eller hva jeg kan kalle det. Utsikten utover mot havet var så nydelig. Maten var kjempegod også! Så dette var en veldig hyggelig opplevelse. På vei tilbake så vi flere glass-akvarium med disse fiskene som fjerner døde hudceller. Dette er noe som har blitt ganske populært! Vi fikk derfor mamma til å prøve dette ettersom vi selv ikke turte. Jeg lo så jeg gråt da mamma hadde føttene oppi dette vannet. Alle disse uttrykkene hennes, skrikene hennes og reaksjonen til menneskene som gikk forbi var legendarisk. Heldige meg som fikk dette på film. Jeg legger det med glede ut på bloggen min når jeg kommer hjem til Norge.

NÅ OVER TIL NOE GANSKE RÅTT: Nå som vi endelig har kommet til noe av det beste med året – nemlig sommeren, så setter vi i gang med en Instagram konkurranse!! Legg ut bilde av det produktet du ønsker og tag instagram profilen vår @beachitclothing på bildet du har lagt ut!

Det var så nydelig å sitte her ute og se hvordan himmelen gikk fra å se slik ut…

Til dette:

Dette bildet er så konge!!!! Se hvordan pappa holder på å le seg ihjel, mens mamma sitt uttrykk er helt sinnsykt:

22 kommentarer

Siste innlegg