FOR ET VÆR

Hei dere! Siden jeg våknet tidlig i dag har jeg faktisk fått gjort litt. Stod opp og tok meg en dusj, spiste frokost og så på tv mens Didrik sov. Litt senere tok jeg og pappa en liten tur i sommerbilen hans. Da vi kom tilbake var det på med solkrem og bikini, rett ut på verandaen for å sole seg i det nydelige været. Ettersom Caroline har en kanin, Shiloh, tok hun å vasket den ren og pen ute på gresset i dag og. Etter en god stund frem og tilbake på rommet mitt for å se om Didrik hadde våknet, våknet han til slutt da klokken var litt over 14:00. Hvordan klarer folk å sove så lenge?! Jeg klarte det før, men det har blitt helt omvendt nå. Jeg har hatt det kjempe koselig allerede hittil i dag. Senere i kveld blir det grillkos med familien med baktpotet og verdens beste meksikanske marinerte svinekjøtt. Sikler bare jeg skriver dette nesten, så godt er det virkelig. – Selvfølgelig masse annet og, men det er dette jeg gleder meg mest til. Hva er planene deres for i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg