BEACHIT SNAPBACK

BOYAA! Har endelig fått liv i Didrik så han er nå i dusjen. Jeg har ingen spesielle planer for i dag bortsett fra at pappa veldig gjerne ønsker at vi skal grille i dag også. Men det er jeg jo så klart med på, umulig å si nei til så god mat. Da jeg skulle fikse meg i stad bestemte jeg meg for å krølle håret, men etter å ha kommet halveis på venstre side ombestemte jeg meg og rettet det litt ut igjen. Ikke hver eneste gang jeg kan få til bra krøller, pokker heller. I hodet ser det alltid skikkelig bra ut med sinnsykt fint volum i håret, men neida. Det er det ikke å få til i denne gården. Men nok om det! Jeg har sittet å surfet litt på forskjellige nettbutikker, selv om jeg ikke kjøper noe er det alltid gøy å bare se på produkter. Så hvis noen av dere har noen nettbutikker å komme med som har alt fra klær til deksler, så si ifra 🙂


T-skjorten er fra Junkyard, capsen er fra BeachItClothing & klokken er fra Kulklokke
 

18 kommentarer

Siste innlegg