DAGENS ANTREKK 08.JUL.13

Hei. I dag tok jeg meg tiden til å faktisk fikse meg igjen, man føler seg absolutt freshere etter å ha fikset seg litt. – Føler meg jo fresh uansett, men you get it. Jeg har faktisk helt glemt å bruke shortsen jeg kjøpte fra Runwaydreamz før jeg dro til Kreta. Det jeg spør meg selv om flere ganger er hvorfor jeg i huleste ikke tok den med til Kreta. Den er så fin! Elsker mønstret som er på shortsen samt detaljene som henger på den. I dag skal jeg være litt med Martine, hun drar til Frankrike til helgen. Heldige jævel sier bare jeg! Hva skal dere fininger finne på i dag?


Topp Sheinside (HER) Shorts Runwaydreamz Sko Dna Solbriller LeSpecs (HER) Klokke Larsson&jennings
 
                                                                                                                                                                                                                      // Sponset 

54 kommentarer

Siste innlegg