MODELS KONKURRANSE

Hei dere. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal skrive nå egentlig. But here it goes. Tidligere i dag bestemte jeg meg for å melde meg på en modellkonkurranse. Rett etter jeg hadde publisert dette tenkte jeg med en gang “er jeg stokk dum?”. Jeg har forskjellige følelser nå, både gode og vonde. Men det er en ting som får meg til å tenke godt over dette. Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe innen for modellbransjen. I stede for å sitte og drømme meg bort i modellbransjen, bare vente på at noe skal skje så må jeg rykke frem. Jeg må tørre å våge, satse! Men jeg er ikke høy nok og går langt ifra bra på en catwalk, men det var mulig med kun bilder. Jeg elsker å stå foran kameraet – vet ikke hvordan jeg skal si dette på en minst mulig egoistisk måte, så tolk fritt. Jeg har stått modell for Jeanett Haslien flere ganger som jeg har elsket så ufattelig mye. Det er jo super gøy! Derfor vil ikke jeg være den jenta som sitter igjen etter denne konkurransen er over og tenker “pokker, hvorfor meldte jeg meg bare ikke på med det første?” Med mange stemmer eller få stemmer, jeg vil være så takknemlig for stemmene jeg har fått uansett. Så om du vil eller ønsker, gjerne gå inn HER for å stemme på meg i konkurransen. Den som inte våger intet vinner!

Bildene jeg valgte å gå frem med på denne konkurransen er tatt av Jeanett Haslien >haslien

36 kommentarer

Siste innlegg