JUNKYARD

Hei dere! Da har jeg og Didrik vært i butikken for å handle inn litt nammenam og for å hente pakken min fra junkyard. Jeg fikk disse varene sponset, men med hånden på hjertet: Hadde jeg ikke vært sponset av dem, så hadde jeg kjøpt dette av egen lomme. Jeg gjorde jo det før, så å faktisk bli sponset av den nettbutikken jeg handlet på fra før var helt vannvittig. Jeg skal så klart ta bedre bilder med disse produktene på. Men nå skal jeg se på Little Miss America før turen tar ut for å steke litt i solen. Tror finværet har kommet hit for å bli, endelig.

                                                                                                                                                                                                                      //Sponset
 

14 kommentarer

Siste innlegg