PÅ VEI HJEM TIL MEG

Dere husker vel for en stund siden at en som het Katya Khot tegnet meg på Instagram? Jeg har hatt kontakt med hun etter dette, og hun ville gjerne sende meg denne genseren. Det har tatt lang tid, men verdt all ventingen. Nå sendes den fra Danmark ettersom en av venninnene hennes er på ferie der om jeg har forstått det riktig, så nå er den på vei hjem til meg. Det skal bli så hysterisk morsomt å ha en genser av seg selv, trodde jeg aldri at jeg kom til å oppleve. Gleder meg masse masse til å få den! Helt utrolig at en ukjent person faktisk tok seg så god tid til å tegne meg, og på denne måten og. En helt fantastisk jobb! Skulle ønske jeg klarte slikt… Det blir for merkelig av meg å bruke den, men den skal få et pent sted å henge på rommet mitt. Skal så klart ta noen bilder med den på når jeg får den 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg