WEEKLY WINNER

HERREGUD! Jeg fikk brått en mail av Stylepit om at jeg hadde blitt ukens vinner i modellkonkurransen jeg er med i. Premien jeg fikk var et gavekort på 2000kr på Stylepit. Dette er en så uendelig flott premie for meg uansett hvordan det går i hovedkonkurransen. Jeg har vunnet noe, og jeg er så takknemlig for alle som har stemt på meg. Aldri i verden hadde jeg trodd at jeg skulle få så mange stemmer som jeg har fått. For å glede deg, samtidig som at du stemmer på meg så får du brukt rabattkoden “Model2013” som gir deg 20% avslag på Stylepit.no hvis du stemmer på meg her. Hvem hadde trodd at dette skulle skje? Ikke jeg. Tusen takk til absolutt alle som har stemt på meg i denne konkurransen! Jeg måtte le av glede da jeg så hva de hadde skrevet om meg i ukens vinner: She is not the tallest girl, but she has a great carisma. 

Dette er da produktene jeg valgte ut med gavekortet jeg fikk, er kjempe fornøyd & virkelig takknemlig.

16 kommentarer

Siste innlegg