45% PÅ JUNKYARD I MORGEN

Hei og god morgen! I natt ble jeg sittende oppe en stund, klarte ikke å sovne eller sette meg inn for at jeg skulle skru av tven. Sånn er det når man har fått flere kanaler! Etter vi gikk over til Get har vi hatt noen problemer med signaler osv på tvene, så derfor kommer det en fra Get i dag som skal se hva problemet er. Mistet plutselig kanalene i går, så det er herlig at han kommer allerede i dag. Salget på junkyard med 40% er nå snart over & i morgen er det klart for 45% avslag på valgte varer. Vurderer å kjøpe noe til Didrik på dette salget ettersom jeg vet det er noe han trenger, så jeg får se 🙂 Har dere noen planer om hva dere skal kjøpe eller se etter?

                                                                                                                                                                                                                     // Reklame

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 Takk for at du fortalte om dette! Har utrolig lyst på noen bukser derfra 🙂 Hvordan er buksene der i str? Skjønte ikke helt hvordan jeg skulle måle for å finne min str, så jeg lurte bare på hvilken str du har i de buksene? Tror vi er sånn ca. like 🙂
      Digger bloggen din og deg, du er tøff og tørr å være deg selv, og det er så bra! Digger klærne dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg