DAGENS ANTREKK 18.JUL.13

Wow…… For en respons jeg har fått på forrige innlegget jeg skrev. Jeg hadde ikke trodd det ville komme så gode tilbakemeldinger som det gjorde. Dette gjør meg utrolig målløs. Jeg føler meg ganske shitty, jeg vil så gjerne vise min takknemlighet til hver og en person av dere, å si takk er for “typisk” å si nå. Men hva annet kan jeg si egentlig? En helt ny følelse strømte igjennom meg da jeg leste igjennom alle kommentarene. Helt vannvittig hvor gode dere kan være mot meg, skulle så gjerne gitt dere alle en super stor bamseklem. Men det blir lettere sagt enn gjort! Dere må bare vite at jeg setter så stor pris på absolutt alle kommentarene jeg har fått både her på bloggen, twitter, mail & facebook. Dere er fantastiske!


Skjorte H&M Topp Batoko Skjørt Cubus Sko Junkyard (HER) Solbriller Sunglassesshop Klokke Larsson&jennings

                                                                                                                                                                                                                      // Sponset

26 kommentarer

Siste innlegg