TODAY’S MAKEUP

I går fikk jeg pakken fra Stylepit, jeg vant et gavekort på 2000 kr etter å ha vunnet “Weekly Winner” noe som er ufattelig gøy å tenke på. Før tegnet jeg på dipliner av og til, men jeg fikk det aldri likt eller bra da jeg ser tilbake på bilder av det. Jeg er heller ikke den jenta som egentlig får til å putte på noe annet enn mascara, markere brynene & ta på leppestift. That’s it! Men i dag prøvde jeg ut den nye diplineren fra Max Factor, og jeg fikk det til!!!!!!! Brukte 30 minutter da, men godt jeg har en så bra tålmodighet – selv om jeg var på nippet til å gi opp flere ganger. Haha, jeg er skikkelig stolt over at jeg fikk det til… Beundrer andre jenter som er såå flinke på å sminke seg. Hva slags sminke bruker du?


T-skjorten er fra Sheinside her.  –Sponset


Leppestiften er fra Deliplus & Diplineren er fra Stylepit her. Mascaraen jeg bruker er Telescopic i gull.

25 kommentarer

Siste innlegg