DAGENS ANTREKK 19.JUL.13

I dag dro jeg en tur til byen med Iselin igjen, men før jeg møtte hun så hadde jeg et par ting jeg måtte ordne først. Jeg måtte lete etter profosjonelle tegneblyanter til Caroline søsteren min, men jeg fant dessverre ingenting. Dermed måtte jeg på H&M for å kjøpe en ny øyenbrynspenn – bruker den billigste til 29 kr. Synes den er drit bra, jeg kjøper den i den lyseste fargen som er Light Brown. Kjøpte neglelakkfjerner også, det har jeg vært tom for lenge… Så måtte jeg innom Posten for å sende noen pakker som er blitt bestilt på BeachItClothing. Det er så godt å bare senke skuldrene etter hver gang jeg har fått sendt unna pakkene. Så var det endelig litt tid for å slappe av med Iselin. Hun skulle på jobb etter byen, så derfor ble jeg med hun hjem en kjapp tur fordi hun skulle bytte til arbeidsklærne sine så slapp hun av meg på vei til jobben. Det er ganske deilig å ha fått gjort unna litt i dag! Hva har dere gjort hittil i dag?

Jeg har forresten noe super kult å fortelle dere. I dag tidlig kom DHL på døren med en gedigen eske til meg. Gladnyheten er at BeachIt skjortene endelig er ankommet huset. Jeg skal få tatt noen bedre bilder med dem slik at de kan bli lagt ut på nettbutikken våres i løpet av helgen satser jeg på. Skjortene finnes i 2 forskjellige design som dere forhåpentligvis har fått med dere. Lommene er designet med camo print og aztec print. Skjortene vil koste 349kr! Kan gledelig fortelle at fargen på skjortene er mye finere i virkeligheten. Det er så godt at alt går som det skal for tiden.


T-Skjorte fra SheInside Shorts fra Runwaydreamz Sko fra Footway Lommebok fra Nelly Solbriller fra RayBan Klokke fra Stylepit
 

20 kommentarer

Siste innlegg