THE BEACHIT SHIRTS IS HERE

Nå har jeg tatt noen bilder av skjortene ute som jeg synes er på tide kommer på bloggen etter en lang ventetid. Jeg er utrolig fornøyd med dem. De er i kort størrelse og i stor størrelse. Jeg skal få tatt noen bedre bilder kanskje i morgen (?) med dem på så dere får sett dem ekstra godt. Men nå er jeg litt på den late siden og ble veldig fornøyd med de bildene jeg tok ute. Så jeg håper de duger! Som sagt vil de koste 349 kr ettersom det ble dyrt med det trykket vi ønsket pluss kvaliteten på skjortene. Men det er verdt pengene! Jeg gleder meg til når Didrik kommer hjem og får se hvor fine dem er i virkeligheten. Gjentar også at de vil være på nettbutikken våres i løpet av helgen forhåpentligvis, mer informasjon kommer på fanpagen våres på facebook. Ha en god kveld! Likte dere skjortene?

18 kommentarer

Siste innlegg