GÅRSDAGENS ANTREKK 20.JUL.13

I går hadde jeg plutselig dårlig tid. Jeg skulle bli med ut til Larkollen med Ingvild, og pappa kunne ikke kjøre meg senere på dagen/ nærmere kvelden egentlig. Så Ingvild skulle plukke meg opp på veien hjem. Det var plutselig ikke så lenge til merket jeg, tiden gikk så utrolig fort plutselig. Mamma ble med meg ut for å ta noen bilder av meg, men vi rakk faktisk INGEN før Ingvild plutselig hadde kommet, haha. På veien dro vi på Breisand og spiste god hamburger før vi dro videre inn til Larkollen. Det er så koselig i Larkollen, jeg vil bare være der hele tiden. Ettersom vi hadde god til før vi skulle videre til Lien som hadde en fest, så bestemte vi oss for å ta noen bilder ute. Lyset var så utrolig perfekt bak oss. Det ble også antrekksbilder, så wohoo! Synes det var artig å få litt annerledes antrekksbilder.


Topp fra NecessaryClothing HER Shorts fra Batoko Sko fra StylePit Smykke fra SheInside Klokke fra Nixon Solbriller fra Sunski
 
 
                                                                                                                                                                                                                       // Sponset 

17 kommentarer

Siste innlegg