YESTERDAY

Selv om jeg tok antrekksbilder tok vi så klart noen herlige typisk “vennebilder”. Det var så ufattelig gøy! Vi løp frem og tilbake for å se på bildene. Vanskeligste var jo å få et bra hoppebilde. Mye latter da vi så hvordan de fleste bildene hadde blitt, det ene sekundet før du er i luften… Det var veldig koselig hos Ingvild, som det alltid er. Vi tok oss en is hver og satt på verandaen i solen og bare koste oss. Den isen gjorde virkelig susen på sommerstemningen. Været her har vært overraskende fint, 28 grader – hvis ikke mer. Håper virkelig været her blir her en god stund til. Hos Lien hvor festen var, var det mange kjente ansikt men også mange ukjente. Jeg blir jo ofte litt mer sjenert når jeg ikke kjenner alle som er der så det er så morsomt å se tilbake hvor sjenert jeg egentlig blir. Hahaha.. Men det ble bedre utover kvelden og jeg koste meg masse. Det er så hyggelig å se igjen venner man ikke har sett på lenge, alle minnene som strømmer igjennom tankene dine og åååh. Det er herlig! 

Sjekk gjerne ut bloggen til Ingvild >Datahjarte

13 kommentarer
    1. du er seriøst sååååååå sinnsyk fin!!! jeg dæver!!!! :((( du er fin på alle slags måter! elsker deg <3

    2. Jeg må bare si du er min store inspirasjon!! Jeg ser på bloggen din og bildene dine på instagram hver dag! Du er så utrolig fin på innsiden og på utsiden!!! Du skriver så positivt om dagen at jeg bare må smile:D stilen din er sykt kul også!:) du er bare verdens peneste ! Har ikke ord! Du er så perfekt. Alke tror perfekt har ned utsiden osv.. Men jeg VET at du er perfekt spesielt etter det innlegget om arr! Ble så rørt over hvor mue du forstod, gud , hvor jeg elsker deg. SMILET, ØYNENEEE! HÅREEEET!! Fregnene;) du er så nydelelig. Har skrevet ut et bilde av deg på skriveren hvor du hadde skikkelig kule klær og alt var liksom perfekt med deg. Selv har jeg lite selvtillit,men når jeg leser bloggen din smiler jeg og prøver og sammenligne meg med deg i speilet. Hehe litt pinlig. Til slutt- et spørsmål: hvordan lagde du krøllene? De var nyyyydelige!!

    3. Sigrid lakers14: Åh, herlighet hvor skjønn er ikke du Sigrid. HERREGUD! Så mye fint du sier til meg. Utrolig herlig å få høre dette altså!! Søk på maddepaddee.blogg.no på youtube så finner du hårvideo der om hvordan jeg krøller det. Eller så kan du bla litt lenger ned på bloggen her, så finner du det bare noen innlegg under 😀

    4. Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din! Du gir meg så utrolig mye inspirasjon, må si du er min største inspirasjonskilde! Bloggen din gir meg så mye glede i hverdagen og du er fantastisk! Stå på videre, du er verdens beste blogger <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg