DAGENS ANTREKK 22.JUL.13

I dag hadde jeg egentlig noen spesielle planer med Ingvild. Vi skulle til Oslo for å se på en førpremiære på en film på kinoen der. Men dessverre er Ingvild blitt ganske dårlig etter hun kom hjem fra Rhodos. Hun var hos fastlegen i dag og har fått beskjed om å ta det veldig med ro dagene fremover. Så det ble ikke noe Oslodag på oss, men det skal vi få ordnet når Ingvild blir frisk igjen! Derfor har jeg null planer i dag, og skal tilbringe dagen foran tven. Jeg har gått sykt mye glipp av Top Model på Tv3 fordi jeg har vært så opptatt av å se på TLV, haha. Top Model sesongen som går nå er jo drit rå, endelig publikum som bestemmer hvem som blir og hvem som ryker ut. Jeg skal så klart være ute med familien også fordi vi skal grille, yummi! Jeg synes selv at det er ganske merkelig hvor glad jeg faktisk er i poteter, jeg vil ha det hele tiden.


Skjorte fra BeachItClothing Shorts fra Junkyard Sko fra Ebay Klokke fra Larsson&jennings Solbriller fra RayBan
 

25 kommentarer

Siste innlegg