PEPPESKOS

God kveld mine kjære lesere. I dag har jeg vært med Martine og vært en tur nede i byen for å sende noen pakker nok en gang. Så var det klart for nok en kveld på Peppes med venner. Jeg var der jo i går med Martine, og nå var jeg med flere fra Larkollen. Det var kjempe koselig! Vi fikset vårt et langt bord og bestilte pizza til alle. Jeg elsker pizzaen med pommes frites og bearnaise – BOMBE MADDE! Den er sååå god, så den spleiset jeg, Lien og Thomas på. Mens noen bestilte lasagne, barnemeny > Ingvild så klart fordi hun ville få plass til dessert. Vi ble sittende der en god stund og bare snakket om alt mulig rart. Senere bestemte vi oss for å dra en kjapp tur på Breisand for å ta en softis der før vi dro hjemover. Det har vært en kjempe koselig dag og kveld. Været blir bare bedre og bedre for hver dag som går nå, det er helt supert!

Det kom noen supersøte lesere bort til meg der jeg stod på bryggen og tok outfit bilder med Ingvild. Så klart skulle de få lov til å være med på noen bilder! Det var kjempe hyggelig å hilse på dem.

15 kommentarer

Siste innlegg