NEW IN FROM NELLY

Åh, i går jobbet pappa overtid så jeg dro da opp på butikken for å handle inn middag. Jeg lagde hjemmelagde gratinerte poteter, det er så himmelsk å spise det. Det tar 1 time + 30 minutter å lage det hele, ventingen dreper meg nesten. Mens den står inne i ovnen tar jeg alltid ut litt for å spise i mellomtiden – jeg er så teit, hahaha. Spiste det til middag, dessert og kveldsmat. Senere på kvelden ble været brått et helvete. Lyn og torden, jeg husker ikke sist jeg hørte det bråkte så mye. Og jeg har aldri vært redd for det før, alltid synes det har vært gøy. Men i går ble jeg faktisk redd hvor høyt det var, kjentes ut som det nesten ristet i kroppen min. Verste er jo å faktisk være alene når det er sånt vær. Gliste litt for meg selv med tanke på at jeg var heldig akkurat i går fordi jeg kun hører på et øre, haha. Jeg sovnet til slutt og våknet opp til en hentemelding på Posten fra Nelly. Jeg bestilte en superfin knall gul kjole som jeg elsket, men den er ikke like knall i virkeligheten men jeg elsker den selv om. Den er dessverre mer gjennomsiktig på overdelen enn det den er på bilde, så hjertet mitt stanset i noen sekunder der… Har noen et tips til hva jeg kan gjøre for å ikke vise mest mulig gjennom den? Kanskje kjøpe en gul bh eller noe… Jeg var litt vågal i samme slengen mens jeg kjøpte kjolen min, jeg tok noen NLY sko i samme slengen som jeg får høydeskrekk av bare jeg ser på dem nå. Men øvelse gjør mester sier jeg til meg selv nå. Krysser fingrene for at jeg en dag klarer å gå ordentlig pent og avslappet i disse skoene utenatt det skal se ut som jeg har en rakett opp i rumpa.


Kjole her

Tok et bilde av dem på med iphonen, så beklager for dårlig bilde:

Sko her
 

13 kommentarer

Siste innlegg