DAGENS ANTREKK 25.JUL.13

Været i dag er skikkelig lummert at jeg nesten vil sitte inne i stede for å være ute. Begynner å koke i ansiktet etter 5 minutter ute. Pappa hadde bilen sin på et verksted rett ved oss så jeg ble med han opp dit, men bilen var ikke ferdig enda så vi tok oss en softis på Gobua. Slår aldri feil i denne varmen! Møtte på onkel Trond, så vi ble sittende og prate litt. Senere dro vi på Posten fordi jeg hadde fått noen hentelapper. Dekslet jeg bestilte fra Society6  har endelig kommet, tok 2-3 uker tror jeg. Men det er suuuuper fint og jeg elsker det. Skal vise dere noen bilder av det etterpå! Ellers har jeg hentet noe annet som jeg har fått av noen tvillingsøstere, dette er helt vilt. Jeg er så i hundre nå at det er ubeskrivelig.


T-skjorte fra MMVIII Shorts fra Batoko Sko fra StylePit Solbriller fra LeSpecs 
 

16 kommentarer

Siste innlegg