TWIN INSPIRED BY ME

Her om dagen fikk jeg en veldig spesiell mail fra en som heter Thea. Hun er fast leser av bloggen min, noe som er veldig godt å høre. Hun har en stor lidenskap for tegning, det samme har hennes tvillingsøster Inga. Thea ble ferdig med en tegning for litt siden hvor hun hadde brukt meg som inspirasjonskilde. Jeg har aldri opplevd noe slikt før og syntes selvfølgelig at dette var skikkelig stas. Så jeg sa mer enn gjerne ja takk til å få denne tegningen sendt hjem til meg. På bloggen til Thea og tvillingsøsteren sin Inga >theaogingalund< har hun lagt ut bilder underveis i prossesen. Begge har en lidenskap for tegning, foto, reise og mote. Jeg tok en titt innom bloggen og jeg tenkte bare “hvorfor har jeg ikke sett denne bloggen tidligere?” De er så fine og har så herlige bilder på bloggen at jeg gjerne ønsker dere tar en titt og forhåpentligvis blir faste lesere. Det rørte meg bare enda mer da dem sa at jeg har en helt særegen stil noe dem ønsker at skal prege deres kleskolleksjon, og derfor jeg er et forbilde for dem. Åh, jeg er så heldig som har så fantastiske lesere som dere. Jeg vil virkelig si TUSEN TAKK for en helt rå tegning, jeg elsker den!

11 kommentarer

Siste innlegg