VECKOREVYN MAGAZINE

I dag fikk jeg et magasin i postkassen min sendt av svenske bloggeren FridaGrahn. Jeg har hatt kontakt med hun en liten stund nå og hun er en super flott dame. For litt siden kontaktet hun med på bloggmailen min og spurte om jeg ville være med i et intervju. Det store sjokket jeg fikk var at favorittbloggeren min sendte meg mail. Større sjokk fikk jeg da hun ønsket å intervjue meg. Dette skulle bli trykket på ark i det svenske magasinet Veckorevyn. Jeg elsker hvordan Frida gjorde om intervjuet til et mer sammendrag, det digget jeg virkelig. Og enda mer applaus for at hun ikke har endret på noe av hva jeg har sagt, det har skjedd før og det er ikke koselig. Da det først er trykket får man ikke endret det og jeg likte veldig godt at hun sendte meg et utkast før det ble trykket så jeg faktisk fikk se hva som kom til å stå der. Dette satt jeg veldig stor pris på og resultatet ble bra synes jeg. Det er første gang jeg er i et magasin, og det er super super super gøy! Wow, ubeskrivelig. Synes det er helt vannvittig at jeg er i et svensk magasin. – Tenk at jeg har tatt i samme magasin som Frida Grahn!!!!!! Tuller… Neida, joda, neida..

 

20 kommentarer

Siste innlegg