WEIRD, BUT I LOVE IT

Rett på sak med overskriften: Jeg elsker å være med i matbutikken for å handle. Hver eneste gang jeg blir spurt om å være med av pappa sier jeg ja, og hver gang han ikke spør men fremdeles skal, blir jeg med. Jeg vet ikke hva det er, men jeg bare elsker det. Det er så gøy, haha. Det er så koselig å hjelpe pappa med handelen, selv om det egentlig ikke er noe spesielt ved det.. Vi var i butikken nå for litt siden og handlet inn hva vi skal ha til middagen i dag som allerede er godt i gang nede. Vi bestemte oss brått for å ta kyllingfilèt med viltsaus, grønnsaker og poteter (bombe). Det er en stund siden jeg har spist viltsaus og jeg gleder meg veldig til å spise det igjen. Det minner meg alltid så mye om julematen vi har her i familien. Viltsaus er alltid her på juletider og nå i dag, himmelskkkk. Er det noe litt rart dere elsker å gjøre i hverdagen?


Jeg fikk denne flotte t-skjorten sponset fra SheInside, direktelink til den her. Jeg elsker fargen! Kose-shortsen min er fra Junkyard.
  

31 kommentarer

Siste innlegg