DAGENS ANTREKK 01.AUG.13

Mine gode, gode lesere. Tusen takk for tilbakemeldingene jeg fikk på historien bak øret mitt og ikke minst at dere delte deres egne opplevelser. Vi har nettopp spist god middag, utrolig hvor ekstra godt sommerkoteletter smaker når man ikke har spist det på en stund. Jeg og Didrik har pakket ned mange BeachIt skjorter som skal sendes avgårde i morgen. Og solbrillene går som det suser nå også, så om du har vært i tvil om å kjøpe et par anbefaler jeg deg å bestille så snart for å sikre deg det paret du ønsker. Dagene fremover skal jeg dele 2 konkurranser med dere, kanskje 3. Selv jeg blir skikkelig gira når jeg får dele dette. Disse konkurransene er helt supre så jeg vil anbefale dere å følge nøye med de neste dagene. 


Topp fra SheInside HER Shorts fra Batoko Sko fra Ebay Solbriller fra Choies HER

                                                                                                                                                                                                     // Sponset produkter

30 kommentarer

Siste innlegg