KOSEKVELD MED IDUZ

Ida kom rundt halv syv i går, og før hun kom hadde jeg vært på butikken for å handle inn varene jeg trengte for i kveld. Jeg lagde hjemmelagde gratinerte poteter til oss, Ida hadde ikke smakt dem så jeg tenkte det ville vært til nam. Vi satt og lot mettheten synke litt før vi kjørte på enda en gang med middag. Vi snakket i et kjør og det var så koselig!!! Ettersom det begynte å bli mørkere begynte vi å bære ut godteri og tenne lys så det skulle øke stemningen litt. Jeg tok med dynen min ut som vi senere la oss under. Nabohuset hadde fest så det var ganske artig å høre karaokesyngingen. Martine lurte på om hun kunne komme en kjapp tur innom før hun startet på jobb 00:00, det fikk hun så klart lov til og da ble det masse snakking. Det er så uendelig koselig med slike kvelder fordi man alltid har det så gøy sammen, ikke minst hvor mye vi snakker. Da Ida skulle hjem sa jeg til hun at jeg ikke tror det var så lurt at hun skulle gå hjem alene i mørket, det har skjedd overgrep i gatene her før så jeg liker ikke tanken på at noe sånt skal skje igjen. Så heldigvis var Carsten en reddende engel og kjørte hun hjem. Jeg var ganske trørr etter hun hadde dratt, så jeg la meg rett etterpå. Didrik hadde vært i bursdag til en kamerat fra klassen sin, så han var ikke hjemme før noe med 03:00, nå sitter han og gomler den nye superchipsen med baconsmak. Den er så god. Hva gjorde dere i går?

6 kommentarer

Siste innlegg