BEACHIT SHOOT

I går ble jeg med Martine til Gardemoen for å hente en kompis av hun, han hadde nå fått 1 uke fri fra Militæret og han gledet seg til å endelig komme hjem. Hun spurte om jeg ville være med siden hun synes det var så innmari kjedelig å kjøre langt alene, det skulle bare mangle at jeg sa ja til dette. Vi lånte bilen til Lars som var i militæret, kjørte Audi med helt vill lyd i bilen. Sangen som ga best resultat var Edge Of Glory av Lady Gaga, hvem hadde trodd vi skulle treffe de høye tonene på full guffe? Ikke vi i hvert fall… Mens vi stod å ventet på Gardemoen på at flyet skulle landet gikk vi på 7Eleven og det ble 4 kaker på meg, hehe. Jeg klarer ikke å motstå det. Martine kjøpte seg Calzone, litt bedre enn hva jeg kjøpte meg. Da v i kjørte hjem med Lars sjekket jeg Twitter og en jente hadde plutselig tatt snikbilde mens vi stod og ventet på at han skulle komme. Det var sååå søtt gjort, har aldri opplevd sånn “snikbilde-ish” moment før så det var drit søtt gjort.

Jeg har lagt ut to bilder på instagram fra et liten shoot jeg og Didrik tok i går. Første gang jeg og han liksom har samarbeidet sånn som vi gjorde i går. Selv han sa “Madeleine, hvorfor gjør vi ikke dette oftere?”. Jeg synes det var skikkelig gøy å høre at han likte det. Før følte han seg ikke så tilpass foran kameraet, men bak det. Det forstår jeg helt, jeg har jo vært der selv. Men bloggen har hjulpet meg MYE. Før lagde jeg bare grimaser, jeg klarte ikke å smile på bilder. Rart å tenke på egentlig, jeg som er så glad hele tiden klarte ikke et eneste bilde hvor jeg smilte. Etter vi ble ferdig med denne lille BeachIt shooten ute, så håper jeg Didrik faktisk innser hvor kjekkas han egentlig er. Han var en kjempe god modell, og fotograf. Synes ikke dere det? Etter vi ble ferdige med denne shooten gikk vi inn, redigerte bildene og gjorde oss klare for nok en kosekveld med masse nammenam. Vi har faktisk sånne kvelder hver eneste kveld, jeg elsker det. Noe jeg elsker enda mer er at jeg og Didrik har nesten prikk lik smak når det gjelder serier og filmer. Aldri har en blitt ufornøyd med hva vi har endt opp med å se på. 

På bildene under har begge på seg størrelse X-large i skjortene.

Skjortene finner du til salgs her.

22 kommentarer

Siste innlegg