SJOKKERENDE MEN VELDIG RØRENDE

Husker dere jenta Andrea Gjeldnes som jeg skrev en hilsen til på bloggen? Jeg har hatt kontakt med både hun og moren etter første gang dem skrev til meg. Flotte er de begge to! Jeg fikk en melding av Andrea i stad hvor hun sendte over en link til en side. Jeg visste ikke hva det var, og reaksjonen jeg fikk etter å ha sett og lest dette var sjokkerende men veldig rørende. At jeg har klart å lyse opp dagen til Andrea på denne måten gir meg sååå sommerfugler i magen, kan sitte for meg selv og smile med tanke på hvor god og søt denne jenta er. Det gleder meg hver gang jeg får en melding av hun. Det rørte meg virkelig da jeg leste dette som Andrea hadde skrevet om meg “Jeg ble så rørt over at hun ville vise leserne at også hun ikke er perfekt. Og med alt fokus på hvordan man ser ut, syntes jeg at det var utrolig sterkt. Ingen ord kan beskrive hvor mye det betyr for meg. At hun blottlegger seg på den måten der for min skyld.” Det rører meg veldig at hun vil rose meg i et intervju som dette. Jeg kan allerede se at det ser ut til at hun har kommet seg et stykke videre. Og jeg ønsker både hun og hele familien alt godt  ♥ ♥

Dere kan lese hele saken her.


– Bilde er tatt fra nettsiden TK.no

11 kommentarer
    1. Åååh, begynnte å gråte selv, og jeg ingenting med dette å gjøre engang hihi! Du er så god mot leserne dine!

    2. Ble sjokkert når jeg gikk inn på bloggen din nå og det kom noen tårer! Du er virkelig godhjertet <3 du har virkelig gjort alt mye lettere for meg og du fortjener ros <3 tusen takk for all støtten og omtanken fra deg, betyr ubeskrivelig mye for meg! Du bør være stolt over deg selv, ønsker deg alt godt også <3

    3. Jeg har ikke ord for hvor godhjertet og hvor fantastisk blogger du er! Du burde være på topp,du er den eneeste som er så jordnær! Ikke har du silikon,ikke har du restylan eller falske øyenvipper eller hva enn det måtte være! Jeg elsker bloggen din og jeg er super inspirert av deg til å være meg selv på alle mulige måter og elske den jeg er 😀 <3

    4. Hi Madeleine! I love your blog, it is quite lovely. All chic outfits. I am Swedish and quite difficult to understand Norwegian, your blog would be even better if you would have the translation into English. I know you’ve Swedish readers and you certainly have many outside Scandinavia that would need translation. Please please pretty you.

    5. Hei Madeleine!
      Du beviser nok en gang hvor godhjertet og unik du er. Helt fantastisk hvor mye du legger i leserne dine og viser at du bryr deg!
      Det er også en av grunnene til at jeg valgte å skrive et lite innlegg om deg på bloggen min. Håper det ikke gjør noe at jeg stjal et par av bildene dine til å poste sammen med innlegget. Du får si ifra hvis det er upassende.
      Ha en strålende dag, Madeleine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg