DAGENS ANTREKK 07.AUG.13

I dag skal jeg og Caroline lage oreokake, kommer til å bli så godt. Ikke helt fra bånnen av, men sånn man får kjøpt på butikken. Sist jeg var i Bergen lagde vi det, men halve ble igjen fordi den var så mettende. Den beste oreokaken jeg har smakt er den jeg får på Peppes, jeg elsker den. Skal bli gøy å se hvor god den blir i dag og om den vil se bra ut. Tror faktisk oreokake er favorittkaken min, så kommer gulrotkake. Det er veldig merkelig å tenke over egentlig, da jeg var mindre kunne jeg forsyne meg med dessert flere ganger men nå orker jeg så vidt en hel kake etter middagen. Tror jeg egentlig fant svaret nå mens jeg skrev dette, det er vel bare at jeg forsyner meg for mye med middagen og glemmer å spare litt til dessert. Hvordan er det med dere & hva skal dere i dag?


Topp fra SheInside HER Bukse fra Junkyard Sko fra Dna Solbriller fra Choies HER Klokke fra Larsson&jennings
 

                                                                                                                                                                                                  // Sponset produkter 

36 kommentarer

Siste innlegg