SKOLENYTT

Jeg både fått kommentarer her og fått mail av lesere som gjerne ønsker jeg skal lage et innlegg om nettbutikker. Nemlig fordi ferien snart er over og man ønsker litt nye skoleklær. Trist det ar godt så fort. Jeg elsker jo flere butikker så dette gjør jeg med glede. Utrolig hvor fort ferien er godt og hvor lite jeg egentlig har fått gjort. Jeeze. Misunner de menneskene som er på ferie akkurat nå. Men så er det ikke lenge til jeg skal på en liten ferietur til Bergen da så. Nettbutikkene jeg har tenkt til å vise dere nå er både norske og utenlandske, og fra alle disse butikkene har jeg flere produkter fra som betyr at jeg er ganske fornøyd. Noen nettsider har jeg handlet på i omtrent 3 år, mens andre nettsider er blitt nye for meg men fremdeles ganske bra. Leveringstiden varierer veldig til hvor du bor, noe som sier seg selv. Og utenlandske sider du regne med å få toll hvis det er på over 200 kr. Har du noen nettbutikker du anbefaler, så legg dem igjen her da vel 🙂

TRYKK PÅ BILDENE FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN

JUNKYARD – De har et vannvittig stort utvalg av klær, sko, brett og det du kan tenkte deg på nettbutikken. Rask levering som kan være fra 3-8 virkedager. Jeg får som regel mine ting innen 4 dager. Dette er en 100% trygg nettbutikk å handle på. Ikke nok med det, men for hver gang du handler får du poeng. Dette gjør det til at etter mange handler så har du kommet til et nytt nivå og da får avslag da du skal kjøpe produktene du har lagt til i handlekurven. Og det liker vi!

SHEINSIDE – Jentebutikk som har så og si alt en jente kunne ønsket seg innenfor klær. De får nye produkter hver eneste dag, noen ganger flere sider med nyheter. Dette synes jeg er et stort pluss! Jeg er innom hver eneste dag for å sjekke ut om de har noe nytt. De har begynt med kosmetikk på nettbutikken, så de overrasker stadig med godbiter. Ettersom denne siden er utenlandsk må du betale toll om produktene du handler er på over 200 kr + det kommer frakt i tillegg. Leveringstiden kan variere veldig på denne siden. Alt fra 1 uke til 3 uker. 

BATOKO – Nok en jentebutikk, men det er jo dere fleste av som leser bloggen min også. Så det gjør ingenting! Denne nettsiden er en type billigere Runwaydreamz butikk. Shortsene er veldig like, men mye billigere. De har så sommerlige produkter der som jeg gjerne skulle ønske jeg hadde. Hvordan skal man vise den sommerbrunfargen sin bedre enn å kjøpe en ny herlig shorts fra Batoko? Dette er en utenlandsk side som tilsvarer toll nok en gang og fri frakt. Leveringstiden er på ca 1,5 – 2/3 uker. OBS! Størrelsene i shortsene er litt store, så husk på det hvis du skal handle en shorts der.

CHOIES – Utenlandsk nettbutikk med toll bare så det er sagt. Denne siden er veldig lik SheInside men fremdeles så skiller den seg ut pga den litt mer jentetestilen. Jeg har nylig fått noen produkter sponset fra denne siden, ellers har jeg aldri handlet på denne siden før ettersom jeg ikke har vært inne på den før. Positivt overrasket over produktene jeg fikk! Like pent som er det på nettbutikken. Leveringstiden på denne nettbutikken er på ca 1-2 uker. 

CHICY – Svensk nettbutikk som har et nydelig sommerlig utvalg av varer med fri frakt. Jeg har ikke handlet så veldig ofte på denne nettbutikken egentlig. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg har noen produker derfra og de er superflotte.Leveringstiden her er på ca 5-14 virkedager. Svenske bloggere som Kenza & Fanny Lyckman bruker mange produkter fra denne nettbutikken. Denne nettbutikken er veldig populær i Sverige. Dette forstår jeg godt på grunn av alle disse herlige og billige produktene –  og noen dyre.

ASOS – Åh, dette er en av mine favoritt butikker. Virkelig! Dette er en utenlandsk nettbutikk som tilsvarer toll. Dette er både en butikk til herre og dame. Denne siden kan du nesten bla i evigheter og ikke bli nei av klærne du finner. Stort utvalg, jeg elsker streetstyle og denne stilen har dem mye av på Asos. Jeg har bestilt herfra flere ganger, søsteren min spesielt og vi skal aldri slutte med dette. Leveringstiden kommer helt an på hva du velger på shipping. Jeg har bestilt med express alle gangene og der har derfor kommer en dato opp, som da betyr at den skal ha kommet innen den datoen. Veldig flott!

18 kommentarer
    1. Tusen takk for herlige tips! Du kunne ikke laget en videoblog hvor du viser frem favoritt plag/sko/tilbehør/ol. i skapet ditt? Og om du kan lage innlegg eller video når du får ting du har bestilt? Litt sånn “haul” som mange beauty guru’er på YouTube gjør?
      + Hvordan er treningsrutinen din? Hvor ofte trener du og hva gjør du?
      + Hvilke blogger følger du forresten på Tumblr? Ser etter noen nye å følge, og siden du alltid poster bra medier, så må du følge noen kule folk?

    2. Martine: Hei du! Kan sikkert ordne det en gang 😀

      Jeg trenger nesten aldri, det er sjeldnere enn 1 gang i uken hver mnd for å si det slikt…
      Kan godt lage et innlegg om hvem jeg følger på tumblr, om ikke lenge! Bra tips!

    3. Du er virkelig en fantastisk jente! Skal du begynne på noe skole til høsten? Ettersom du skriver at ferien din snart er over 🙂

    4. Eline: Nei, men jeg kan ikke ha ferie for alltid. Haha! Jeg må se litt rundt om det er noen ledige stillinger, har ikke søkt på noe skole ettersom jeg ikke vet hva jeg vil bli.. Jeg vil ikke gå på en smell å ta opp et lån på en skole, og vips angrer jeg på denne skolen..

    5. sheinside varierer fra mer enn 3 uker! venta nesten 2 måneder på pakken, siden den aldri ble sendt fra postkontoret i hong kong. ganske dårlig, med tanke på at det er maks 15 dager(tror jeg det var) det står på siden deres til norge 🙁 i tillegg, så passet ikke det jeg bestilte i HELE tatt, skulle trodd kjolen var xxs…

    6. åå, mange av sidene er store favoritter!! Jeg elsker spesielt Sheinside, så derfor ble jeg ekstremt glad når du kom med Sheinside konkurransen.
      Du burde se innom HYPE butikken! De har såå mye stilige klær, men er ganske dyrt der. Har ikke bestilt noe derifra selv, men jeg kjenner noen som har, og de er veldig fornøyd med kjøpet.
      http://store.justhype.co.uk/

    7. Hei! Tusen takk for gode tips 🙂 får alltid med meg noen gode tips når jeg leser bloggen din:) lurer bare på hvor mye tollen koster på de diverse nettsidene?
      Takk for svar:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg