OREO CAKE

Dagen i går gikk til laging av oreokake med Didrik, synes det er så gøy å lage kake og mat. Spenningen mens du lager den og det fornøyde ansiktet ditt når resultatet ble bra. Ettersom dette er en kake som er ufattelig kvalmende vedder jeg på at den kommer til å bli stående i kjøleskapet noen dager. Jeg spiste 1 og et halvt kakestykket i går. Etter jeg og Didrik hadde spist ferdig og slappet av litt tok vi fram baggene våres for å begynne å pakke litt. Jeg tror jeg ble litt reisesyk i går, så fort det gikk opp for meg at vi skulle dra til Bergen i dag så fikk jeg den fæle hodepinen så jeg la meg ned på sengen og slappet av en time eller to. Det er forvirrende med meg og pakking nå for tiden. Før da vi var i Bergen i nesten 3 uker brukte jeg samme baggen, nå som vi skal være der 1 uke får jeg så vidt plass til det jeg har med… Men overraskende nok har jeg fått plass til alt. Nå mangler det bare toalettsaker som jeg fremdeles ikke er helt ferdig med. Vi tar buss inn til Gardemoen klokken syv, så går flyet vårt kvart over ni – eller ti, litt usikker men Didrik husker det vet jeg. Gleder meg sånn til å komme til Bergen igjen, er en stund siden sist nå. Alle de tidligere gangene jeg har vært i Bergen er det vært iphonebilder i dårlig kvalitet i flere uker, men nå som jeg har mitt eget kamera bruker jeg denne muligheten til å ta det med til fine Bergen. Må passe på å få tatt mange flotte bilder mens jeg er her. Gleder meg til å fiske, dra på båttur, stikke ned på Kaien for å handle godteri, dra på Lagunen bare for å titte og dra til byen for å oppleve vakre Bergen mens vi spiser på ChinaPalace eller hva det heter. Gjett om jeg skal spise vårrull, den er så forbanna god der at det er trist vi ikke har like god her i byen.

 

18 kommentarer

Siste innlegg