LYKKERUS

Vi bestemte oss for å dra ut på en liten båttur, så derfor fikk jeg lånt shorts av lillesøsteren til Didrik som heter Lise. Flaks! Hadde ikke orket å ha på en mørk bukse hele tiden. Vi tok med vofsa Kissy ut også så det var jo bare ekstra kos. Vi kjørte innom Kaien for å kjøpe litt godt vi kunne ta med ut i båten. Tok så klart med drikke og mat til hunden. Da vi kom hjem fokuserte jeg kun på Kissy og la ikke merke til at baggen min som hadde blitt borte lå rett på høyre side av meg. Ååååh, jeg ble så glad da den hadde kommet! Er i skikkelig lykkerus nå. Det hadde vært så kjipt om den ikke hadde kommet og jeg fikk forsikring på det. Jeg vil heller ha tingene min enn pengene det er verdt. Så dette endte fort bra likevel etter opplevelsen i går. Nå sitter både jentene og guttene å spiller vært sitt spill mens jeg sitter og blogger. Lily holder på å lage hjemmelagd lasagne på kjøkkenet og det lukter kjempe godt. Etter middagen skal vi ta en tur ut, bare gå en tur med hunden og kanskje finne på noe sprell.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

8 kommentarer

Siste innlegg