DAGENS ANTREKK 11.AUG.13

Jeg og Lise tok turen ned på bryggen med vofsa for å se om vi så iphonen til Morten. Vi fant den dessverre ikke, så den har gjemt seg godt på havets bunn. Hadde vært så artig om vi bare så den lå der. Vi gikk innom kaien med Kissy for å handle inn brød, så gikk vi hjem igjen. Lily skal lage noe av det beste jeg har smakt i dag, nemlig kyllingcurry. Den er så god, langt ifra som de andre jeg har smakt. Like før jeg spør om oppskriften på denne, gjør ikke meg noe å få med denne maten hjem for å si det sånn. Veldig veldig fornøyd med å ha fått tilbake baggen min, kommer ikke over det enda. Fjohh, tenk hvis den hadde blitt helt forsvunnet. Noen av dere lurte på hvor baggen var fra, jeg har svart dere men tilfelle dere har glemt å sjekke komentarfeltet så er baggen min er fra junkyard. Jeg fikk den sponset for over 1 år siden så den er dessverre utsolgt der. Den er helt perfekt! Rett etter vi ble ferdig med å ta disse antrekksbildene begynte det år egne, bloggflaks haha.


Skjorte fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Junkyard // Snapback fra Junkyard // Klokke fra Larsson&jennings
 

26 kommentarer

Siste innlegg