FISKETUR OG LAGUNEN I DAG

I går kveld lagde vi brownies og ble greit kvalme etter å ha spist denne. Den ble ganske seig, så jeg har på følelsen av at vi tok litt for mye smør. Vi har nettopp spist frokost, en viss person Lars spiste brownies til frokost. Aldri møtt på en person som er så glad i sjokolade som det han er. Vi har planer om å dra ut på en liten fisketur nå ettersom det er så fint og stille ute på vannet. Etter vi har vært på en liten fisketur så skal vi ta en tur til Lagunen. Jeg vet noe jeg må kjøpe og det er nye hårstrikker. Jeg har kun 3 igjen, og alle holder på å ryke snart. Jeg skal også se etter en bukse for Ida, den er tydeligvis på en butikk som heter Emilie, noen som vet om dem har denne på Lagunen? Bilde er fra i går, lille bebbin vår.

18 kommentarer

Siste innlegg