BÅT BÅT BÅT

Vi lever virkelig båtlivet her på Hjellestad. Vi har vært ute i båt hver eneste dag – lol, kun vært her noe dager men ja. Det ble dessverre ikke noe fisk på oss i går, men morsomt hadde vi det på vannet uansett. På kvelden lagde jeg og Didrik skikkelig middag hvor vi endte opp stappmette som bare det.  Det ble ikke noe Lagunen på oss i går ettersom vi var ute i båten og det ble dårlig vær. Lars og Lise hadde planer for senere på dagen uansett, så derfor velger vi å dra i dag så det ikke kun blir jeg og Didrik. Jeg skal såååå kjøpe smoothie og donut på Lagunen, husker vi var der en av de første dagene det åpnet og det var den køen. Jeg skal som sagt se etter en bukse for Ida og jeg må ha strikker for i dag røk den ene. Vi drar vel til Lagunen om kanskj 1-2 timer så krysser fingrene for at det ikke begynner å regne da. Akkurat nå sitter jeg, Didrik og Lars og ser på Top Gear mens jeg har en sovende vofse ved siden av meg som lager veldig mange rare lyder. 

9 kommentarer

Siste innlegg