LAGUNEN

I dag har vi vært på Lagunen som jeg sa tidligere i dag. Jeg blir irritert over meg selv hver eneste gang på grunn av dette: Jeg blir ikke båtsyk, bilsyk eller kvalm av karuseller, men så fort jeg skal ta buss blir jeg så kvalm at jeg nesten kaster opp. I tillegg er jo veiene her i Bergen, der vi i hvert fall er nå veldig små så bussene bremser på som bare det og ahh kvalmen kommer så ufattelig fort. Hater det! Jeg ble fort bra igjen etter å ha fått frisk luft og få gått litt på vei til Lagunen. Vi gikk nesten rett til smootie og donut butikken som vi lenge hadde gledet oss til. Smoothien der er så sykt god, pokker at jeg ikke klarer å lage så god hjemme. Den ser ikke noe vanskelig ut å lage, men mye handler om hvor mye man skal ta av ting. Etter vi hadde spist dette gikk vi innom en butikk med utrolig mange fine klokker. Jeg gikk frem og tilbake og så på en spesiell klokke som jeg falt for. Til slutt kjøpte jeg den, jeg bare vet at jeg ville angret at jeg ikke hadde kjøpt den helt til jeg kjøpte den senere da. Den kostet 499 kr og er knall rosa. Jeg hater egentlig rosa så dette er veldig ironisk. Knall rosa er kult til de grader! Rett etter at vi hadde kjøpt klokken gikk vi en tur innom dyrebutikken før vi tok oss mat igjen på McDonalds. Siste stopp etter dette var Coop for å handle inn middagen til i kveld som består av hjemmelagde gratinerte poteter, sommer koteletter og peppersaus. Blir ekstra godt når man spiser det med fler synes jeg, stemningen blir bare så mye bedre. Det kom noen søte lesere bort til meg på Lagunen, åh så ut som de var litt redde for å spørre men det må dere ikke være. Å ta et bilde med dere er det minste jeg kan gjøre, virkelig. Å gi dere en bamseklem kan jeg og! Det ble iphonebilder i dag ettersom jeg ikke gidder å bære rundt på et kamera på bare et senter. Men jeg skal love dere at kameraet blir med når vi skal til byen, da skal jeg ta masse bilder.

16 kommentarer

Siste innlegg