NUDE NAILPOLISH

Glemte helt å fortelle dere at jeg fant nude nailpolish fra Essie på Lagunen i går. Jeg virkelig elsker Essie neglelakkene. Hvis et strøk ikke gjør deg fornøyd, blir det helt perfekt på strøk nr 2. Jeg tror jeg skal kjøpe et par flere neglelakker fra Essie før jeg drar hjem. Vi har selvfølgelig Essie neglelakker hjemme og, men er jo bare godt å bli ferdig med det. Må kjøpe meg en ny hvit Essie neglelakk også faktisk, min begynner å bli så “seig” eller hvordan jeg skal forklare det. Jeg har alltid hatt lyst på en ordentlig neon neglelakk, men finner ingen som blir like fin på neglene som den ser ut. Så hvis noen av dere har tips til en butikk eller nettbutikk som har slike neglelakker, gjerne si ifra!

17 kommentarer
    1. Vis du tar litt neglelakkfjerner oppi neglelakken som er blitt seig og skrur på korken og rister, blir den helt fin igjen 🙂

    2. jeg fant noen superkule neglelakker på cubus! fant de ved kassa, skikkelig neonfarge som rosa, gul, grønn osv! prisen tror jeg var mellom 50-70 🙂 ikke superbra kvalitet, men blir ganske fint med to strøk!

    3. Martine Egeland har mange fiiine neon neglelakker fra Mineral Fusion (vet ikke hvordan det skrives..) men de er i allefal dødsfine 😀
      Digger deg! du er dødspen <3

    4. Har lett etter neon neglelakk lenge selv. Jeg søkte nettopp på neon nail polish på ebay og da fikk jeg opp masse til kun 5 NOK stykke 🙂 sikkert ikke super kvalitet, men når de er så billige er det jo ikke krise å bruke litt mange lag<3 hehe

    5. Hej! Jag har precis funnit din blogg och jag måste bara säga att du är så söt! 🙂 Man blir så glad av att läsa din blogg 🙂
      Detta nagellack var superfint, men jag kan inte så på flaskan vad färgen heter, kan du berätta det? 🙂
      Ha det så bra! 🙂

    6. Hvis du tar ett lag med hvit neglelakk først, som en base, og så tar den neonfargede neglelakken, blir det en mye mer sterkere frage. Kanskje ta på tre lag tilsammen da.. For at den blir skikkelig knall! Først hvit, neon fargede og så neon igjen! 😀 håper det funker!
      Ps. Elsker bloggen din, og du virker som den herligste jenten! Du er rn stor inspirasjon for meg, spesielt i “modellverden”.. Du er så fiin.. <3 Kos deg masse i Bergen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg