NEW IN

God ettermiddag! Jeg har nesten akkurat kommet inn døren etter en hyggelig dag på Lagunen sammen med resten av ungdommene her med farfaren og farmoren til Didrik, Lars og Lise. Vi måtte selvfølgelig ta et stopp innom DonutCompany for at de skulle få smake på dette selv. Ettersom vi gikk rundt og tittet fikk jeg anledningen til å handle inn nye neglelakker fra Essie og et par ekstra. Jeg er veldig, veldig, veldig fornøyd med fargene jeg valgte og håper de er like fine på! Det som er så herlig med Essie er at de er prikk lik på som det de er på “flaskene” eller hva jeg skal kalle det, haha. Nå som jeg sitter og blogger er gutta oppe hos Lars og gamer. Det er kjempe fint vær her nå, bare det blåser litt surt men vi skal likevel kanskje ut en tur med båten senere. Hva er deres planer for i dag?

22 kommentarer

Siste innlegg