TAR KVELDEN MED GOD SAMVITTIGHET

Jeg har en grå Carhartt snapback som jeg har hatt på i noen innlegg litt lenger under, og det er favoritten. Veldig enkel og så ufattelig kul. Jeg har sett etter den samme modellen, bare i vinrød farge men jeg fant den ikke i butikkene på Lagunen så jeg fant den på Ridestore! Denne nettbutikken har litt av det samme som Junkyard, men bare Junkyard har mye større utvalg. Capsen koster 399 kr, men shit au. Nå som jeg først har funnet den kjøper jeg den. Fant to andre produkter jeg likte så jeg tok like gjerne å bestilte det i samme slengen. Jeg elsker Obey hettegenserne, de er så gode å ha på. Elsket stoffet som er på genseren. Jeg hadde tenkt til å legge til link på genseren, men den er utsolgt nå så jeg tror jeg kjøpte den siste.. Solbrillene jeg fant trodde jeg først var Oakley shades frem til jeg så prisen på 399kr. Merke på solbrillene er visst Dope, men ser veldig like ut som Oakley – noen av modellene. Jeg som har vært solbrilledilla siden 9.klasse kjøpte disse her også. Jeg sluttet en periode med å skrive innlegg om hva jeg hadde bestilt, men nå valgte jeg å gjøre det så det blir mer blogging og det er jo bra. Ønsker dere at jeg skal fortsette med slike innlegg de gangene jeg bestiller ting?


Link til Solbrillene HER & link til snapbacken HER

15 kommentarer

Siste innlegg