BYEN

Hei dere! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en dag i byen. Ble skikkelig stressende i dag tidlig selv om jeg startet med å ha god tid. Jeg stod opp tidlig for å rekke å dusje før jeg skulle lage god frokost til Didrik og Lars. Men å vekke Didrik var ikke bare bare når han bare ville ligge i sengen hele tiden. Etter jeg hadde lagd maten og vi hadde spist ferdig, har vi rundt 30 minutter på oss å bli klare til å bli hentet av bussen her på Hjellestad. Lars stakk i dusjen mens jeg skulle vente på å rette ut håret, plutselig kommer farfaren hit og vi blir litt stressa. Men farfaren skulle hjelpe faren med noe, så det gikk greit. Vi rakk bussen og møtte Lise i byen. Vi gikk inn i en del butikker og tittet. Jeg kjøpte noen ansiktsmasker som jeg og Lise skal prøve ut i kveld, samt masse nammenam og litt undertøy. Jeg finner alltid mange truser, men bh? Ikke tale om, der finner jeg nesten ingen selv om jeg har normal bhstørrelse. Er bare at de jeg liker er enten full super push up eller så er det noe annet jeg ikke liker med bhen. Men på grunn av ribbeinet mitt som jeg mangler på høyre side må jeg alltid prøve ut forskjellige bher for å se om de sitter eller glir. Jæskla irriterende, men sånt skjer! Etter denne shoppingen spiste vi mat på China Palace, utrolig hvor gøy det er å spise der pga omgivelsene rundt deg. Lise ville ha iskaffe som het Waynes eller noe, så derfor gikk vi dit først så bort til Donut Company hvor jeg møtte på DEN nydelige jenta bak disken. Da vi skulle til å dra snudde hun seg mot meg og lurte på om vi kunne ta bilde sammen. Jeg ble fryktelig sjokkert ettersom hun ikke var liten, så det var ekstra herlig for det er flest små jenter som kommer bort. Dessverre klikket kameraet på iphonen hennes, men så klart kunne vi ta med mitt speilrefleks i stedet! Kjempe, kjempe, kjempe nydelig jente var hun.


Dette bilde beskriver meg og Didrik så sinnsykt godt. 
 

25 kommentarer

Siste innlegg