SMOOTHIE

God formiddag mine lesere. I går kveld bestemte vi oss for å lage jordbær smoothie, prøvde å få den like god som det den er på Donut Company. God ble den, og vi skal lage den nå etter jeg har blogget. Mens vi koste oss med jordbær smoothien i går, spilte vi kort i nesten hele 4 timer. Tiden gikk super fort. Vi spilte idiot, hopp i havet og vri åtter. Vri åtter er min favoritt, jeg har alltid flaks i dette spillet. Det minner meg så mye om barndommen. Da vi var på hytten og spilte kort i evigheter til jeg sovnet, og pappa måtte bære meg til sengs. Pleide også alltid å gå ned i kjelleren til mamma og pappa for å spørre om de ville spille med meg. Håper på kortspill i dag også, blir nok ikke vanskelig å få til det. Siden det er søndag i dag, har vi ikke noe spesielle planer. Kanskje en tur ut med båten senere. Men i morgen har vi kanskje noen bedre planer, hvis det ikke blir endringer da. Vi har tenkt oss en tur på Akvariet for å se på dyrene. Første gang jeg var her i Bergen var vi også på Akvariet, siden den gang har jeg ikke tatt en eneste tur innom, men det blir det forhåpentligvis i morgen. Jeg må også en tur innom byen hvis det er greit for de andre, skal handle noe til søsteren min. De andre starter på skolen allerede i morgen, så vi tenkte å dra hjem til Moss enten på tirsdag eller onsdag. Sjekke litt på tidene når det går fly så bestiller vi eventuelt i dag. Hva er deres planer for i dag?

26 kommentarer

Siste innlegg