MOVIENIGHT

I går kveld bestemte jeg og Didrik oss for å lage jordbær smoothie som vi kunne kose oss med til filmkvelden. Ettersom dette var våres siste natt her så vi på flere filmer, men bombe at jeg sovnet etter et par filmer. Klarer aldri å gjennomføre et filmmaraton. I dag er det hjemreise til Moss. Vi bestilte billettene i går og har tenkt å fly hjem. Jeg er veldig glad for at vi skal ta fly hjem og ikke tog fordi jeg har ikke tålmodigheten til å sitte stille på et tog i flere timer, hvert fall da det hjelder Bergen til Moss. Men buss er enda verre. Husker første gangen jeg ble med Didrik til Bergen så måtte vi ta buss fordi det var så mye snø ute. Det tok 16 timer fra Moss til Bergen. Vi måtte stoppe opp flere ganger fordi vi møtte på snøstorm og måtte ta pauser for alle menneskene som satt på bussen. Toppen av kaken så satte bussen oss av på en brygge, og det kom aldri en buss fordi det var sent så det var en eldre mann som måtte ringe til buss-stasjonen og høre om hva som hadde skjedd. Til slutt fikk vi maxi taxi og fikk den gratis som en beklagelse. Det var utrolig snilt! Alle var jo kjempe slitne og trøtte etter en lang, lang tur. Enda godt det ikke har hendt flere ganger. Det var moro første gangen. Mamma gleder seg fryktelig mye til å få meg og Didrik hjem igjen, fikk den søte meldingen av hun i går hvor hun fortalte at hun hadde skiftet på sengen vår og ryddet rommet vårt. Skal bli godt å komme hjem til sengen sin igjen, og den ordentlige blogpspotten min. Jeg vet jeg har fått et par pakker mens jeg var vært her i Bergen så er spent på hvilke pakker jeg har fått. Gleder meg kjempe mye til å vise dere det! Har dere hatt en bra dag hittil & er dere fornøyde med skolestarten?

Til denne smoothien har jeg brukt:

♥  Eplejuice
♥  Vanilje-is
♥  Fryste jordbær

16 kommentarer

Siste innlegg