HJEMME ER ALLTID BEST

God morgen lesere. Tenkte å skrive litt om i går ettersom det er da vi dro hjem til lille Moss fra nesten 2 fantastiske uker i Bergen. Jeg har sett at jeg har fått et par nye lesere på bloggen så tenkte å informere dere litt om Bergen. Didrik er kjæresten min, og vi har vært sammen i 2 år til oktober. Helt ekstremt hvor fort det har gått, men det er bare positivt at tiden går så fort med gutten min. Faren til Didrik bor i Bergen med Didrik’s stemor, lillesøster og lillebror. De har en utrolig nydelig King Charles som heter Kissy. Den søte lille vofsen sover alltid nede med oss i kjelleren. Men det kan både være super koselig og super irriterende på grunn av at denne lille vofsa er ekstrem på snorking. Vi drar hit flere ganger i året for å besøke denne familien, dette har jeg vært med på nå i snart 2 år og jeg håper på mange fler. Der vi bor i Bergen heter Hjellestad, og det må være det fineste området jeg har sett. Alle husene er så flotte og usikten fra de fleste husene er helt uvirkelige. Vi er super heldige som bor rett ved butikken og bryggen, så det blir mange handleturer samt veldig mange båtturer. Didrik pleier å være der litt oftere enn meg, men det er jo forståelig som bare rakker’n.

I går tok vi flyet som gikk 17:30 til Gardemoen, vi har visst 20 minutter tidlig ute etter å ha landet. Men det var kjempe deilig å få høre. Enda mer glade ble vi etter å ha fått begge baggene våres denne gangen etter min forrige hendelse da baggen min ble borte – men kom hjem til meg dagen etter. Siden jeg bor i Moss tok vi flybussen hjem og møtte på en glad mamma i døren. Mens vi pakket ut og hadde maten som skulle stå i ovnen 1 time lurte pappa på om jeg ville ta en tur i den nye bilen hans. Mens jeg var i Bergen kjøpte han en ny bil, den ble transportert fra Tyskland og er en svart Mercedes – tørr ikke å si nøyaktig navn fordi jeg faktisk ikke husker det… Men utrolig sprek var den! Det er som om den glir på veiene, og den lager så vidt noe lyd. Den er vannvittig classy inni med lys i dørene og på dashbordet. Skal nok få tatt noen fine bilder av denne bilen ja! Både jeg og Didrik sovnet godt i vår kjære seng og er nå klare for smoothie snart kan jeg tenke meg. Skal begynne å drikke smoothie oftere, det smaker jo så ufattelig godt. Men nå skal jeg ut med Nathalie en kjapp tur for å se etter klær til i kveld, ha en fin dag!

VINNEREN AV JUNKYARD KONKURRANSEN BLE REBEKKA! Gratulerer så mye til deg og håper du blir fornøyd med de herlige produktene du valgte fra Junkyard XX-XY. Takk til alle som meldte seg på! Kommer en ny konkurranse allerede i dag 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg